čtvrtek 4. srpna 2011

Status z facebooku...

pro ty z Vás kteří ksichtoknihu nevlastní; další článek snad večer - dovezli nám totiž nábytek do juniorova pokoje, takže o zábavu mám opět postaráno.
Sice když jsem viděla drobnou postavičku chlapce který vylezl z dodávky nevěřila jsem, že se nám podaří přemístit byt jen jednu bednu (a bylo jich pět); nicméně dotyčný s úsměvem prohlásil že je muslim a stejně podezřívavě se díval na moje podpatky. Takže jsem se přezula a s úsměvem jsem mu řekla, že já  jsem zase šikovná blondýna.
Asi zřejmě víra má magickou sílu, protože ten padesátikilový klučík nosil bez mrknutí oka, stejně jako zafungovala moje lež o "šikovné" a "blondýně" (s černými kořínky)

Takže slibovaný status.. a více večer!

První postřehy z Francie:
1. obědová pauza trvá fakt dvě až tři hodiny (aneb fr stehovak se po jedenacte protahne a se slovy "ve ctvrt na tri jsme tady" zmizi!
2. i kdyz je povolenych pul promile v krvi, nedavejte si na oslavu tohoto mileho faktu k snidani pivo, bude Vam cely den blbe.
3. Pivo se ovsem da otevrit i sroubovakem nebo klestemi (otvirak stale jste neni vybalen, takze uz jsem dosahla mistrovstvi!)
 ‎4. nez se budete (obzvlast blondyny) pokouset otevrit pivo klestemi, zkontrolujte si platnost ockovani proti tetanu, protoze az si rozrizenete pul ukazovacku o vicko jako ja, a otece Vam to jako prase, tak se zacnete bat.
5. U "toys" na krabici popsane stehovaky se nemusite vydesit, jsou to fakt jen hracky pro deti.. :))))))

- a dodatek k prispevku ctyri, ukazovacek zhojen, ted jsem si zase rozrizla prostrednicek o skrinku a pri strihani naplasti jsem se vcera rizla do palce.
Tak mam snad splněno "jamais deux sans trois", nikdy ne dva bez tří, a můžu se jít vrhnout na stavění pokoje pro našeho velkého školáka.
Jinak princezna už říká "jejda, hopla, belle, děti, prd prd, tap tap, NECHCI, bác, kec, bratr, míňa" a opakuje v podstatě všechno. Je tady veselo, momentálně oba lozí přes kartony a vřeští, takže už fakt jdu.. a bientot!

Žádné komentáře:

Okomentovat