sobota 13. srpna 2011

Nejdřív obrazem..

Zelenina od našich úžasných sousedů

Co to je za keř?? Vykvete to a druhý den je po všem, navíc smrdí..

Naše "metropole" Limoges, jak ji vidíme asi dvě minuty od domu

Když nakupujete nábytek, nezapomente myslet na to kudy se dostanete na místo!

Menu u "rybáře Martina"

Menu z druhe strany, stručně a jednoduše

..doufám že mi je rybář Martin neulovil v "naší" řece, poté co jsem viděla co do ní vylévají by mě přešla chuť..

Manželova "charcuterie" - v celé široké fr.rodině jsem já a tchán jediní kteří jí šneky, žáby a mořské plody, takže to nejsou žádní žabožrouti!

Luxusní kávička nakonec

Foceno od nás ze zahrady, krávy jsou krásné, zdravé a přežrané a odmítají jakýkoliv kontakt, kromě focení.

Troška charcuterie u nás doma a "verrines".. to se na terasu hodí!


Veselí mravenci, bohužel se po pár dnech klidu zase vrátili - asi přivolám zpět na pomoc "kill bill", nedá se jinak

Zpracovaná zelenina opět od sousedů - kupodivu zapečené cukety jí s chutí i děti

Moje palma co vlastně není palma (ale nevadí, nevadí..)

A tohle máme asi 70 vteřin jízdy od domu, jak jsem náhodou zjistila (když jsem se ztratila:)

1 komentář:

  1. Krásná terasa a palma (vypadá jak ukázková plama!)je taky super! LAV

    OdpovědětVymazat